Hittegods

Hvis du har glemt noe i selve Terminalen, på flyet, flytoget eller på toget til Oslo Lufthavn blir det levert inn til Hittegods. Dette gjelder også gjenstander som blir gjenglemt i sikkerhetskontrollen.
Bagasje på rullebåndet

Beliggenhet
Hittegodskontoret finner du i østenden av ankomsthallen (motsatt side av Flytogterminalen) ved å følge skilting til Hittegods og Bagasjeoppbevaring. Hittegods drives av AB Solutions.

Hittegods kan også sendes hjem til eier. Vi sender kun i postoppkrav. Ta kontakt for ytterligere informasjon.

Innsjekket bagasje?
Dersom du har mistet innsjekket bagasje, tatt feil bagasje på båndet eller lignende, kan ikke Hittegods hjelpe deg. Da må du ta kontakt med handlingagenten til ditt flyselskap. Du finner mer informasjon om dette på ditt flyselskaps hjemmeside.

SAS Ground Handling (SAS, Aeroflot, Air Baltic, Air Cairo, Blue1, Correndon, Estonian Air, FreeBird airlines, Icelandair, Jet Time, Lufthansa, Novair, PIA, SunExpress, Thomas Cook, Thomson, Tuifly, Widerøe). Telefon:  815 59 955. E-post: bagservice.osl@sas.no

Aviator: (Norwegian, Air France, DAT/DOT, KLM, Primera Air, Tailwind, Vueling). Telefon: 64 82 30 35 

Menzies aviation (Air Berlin, Austrian, British Airways, Brussels airlines, Finnair, Swiss, TAP Portugal, Thai airways, Turkish airlines, Qatar airways, United Airlines). Telefon: 64 82 08 30. E-post: osl.arr@menziesaviation.com

Kontakt hittegods

Telefon: kl. 05.00 til 22.00
Tlf 64 81 34 77

hittegods@abss.no

Porterservice

Ønsker du hjelp med bagasjen? Porterservice transporterer din bagasje til / fra P-hus, nærliggende hoteller, tog, buss og taxi til innsjekking i Terminalen.

Tjenesten må bestilles senest 24 timer før du skal reise. 

Telefon 64 81 34 77
porter@abss.no